Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
17 produktów
Wybierz auto
178,10
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
178,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 16
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
149,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
149,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 16
Wymiar gwintu: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
138,44
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
138,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
92,37
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
92,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
252,65
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
252,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
150,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
150,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.33
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
425,75
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
425,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.39
Otwór o śr [mm]: 15.9
Rozwiń więcej danych
501,94
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
501,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.34
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
160,43
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
160,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
156,48
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
156,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.446
Zdjęcie producenta: 1
173,72
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
173,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 16.5
184,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
184,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
184,08
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
184,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,79
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
140,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,87
Rozwiń więcej danych
195,20
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
195,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
306,87
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
306,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.34
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Rozwiń więcej danych
195,12
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
195,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że TOYOTA RAV 4 III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie TOYOTA RAV 4 III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie TOYOTA RAV 4 III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie TOYOTA RAV 4 III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.