9 produktów
Wybierz auto
ASH9002238
Wysokość [mm]: 59
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
208,08
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
208,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9002231
Długość [mm]: 83.5
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
90,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
90,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV90238
Wysokość [mm]: 59
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
220,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
220,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500069510
144,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
144,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
78,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT33310
Ciężar [kg]: 0.228
Wersja: Km germany 069 1847
Rozwiń więcej danych
91,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500122610
101,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
101,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600581
Parametr: Kzis-1
108,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie TOYOTA RAV 4 III. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie TOYOTA RAV 4 III mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu TOYOTA RAV 4 III rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.