Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do TOYOTA RAV 4 III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uwzględnić informację serwisową: 1

577,91

zł/szt.

Kraków: śr. 19.02

U ciebie: śr. 19.02

577,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Średnica 1/średnica 2 [mm]: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

181,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

181,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

479,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

479,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.316

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

178,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

178,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA RAV 4 III

Wysprzęglik samochodzie TOYOTA RAV 4 III

W układzie sprzęgłowym samochodu TOYOTA RAV 4 III zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie TOYOTA RAV 4 III?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu TOYOTA RAV 4 III powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

TOYOTA RAV 4 III – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie TOYOTA RAV 4 III można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.