26 produktów
Wybierz auto
Otwór o śr [mm]: 16
Wymiar gwintu: Plug in
166,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
166,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
180,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
180,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
201,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
201,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
264,45
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
264,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
192,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
192,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.11
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
196,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
196,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
190,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
190,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
192,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
192,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
168,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
168,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
280,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
280,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
293,90
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
293,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica tłoka cylindra: 15.87
198,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
198,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
156,20
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
156,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
146,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
229,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
229,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.11
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
187,70
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
187,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
224,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
224,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
145,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
145,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
178,44
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
178,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.159
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
208,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
208,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW PASSAT VI (B6) jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW PASSAT VI (B6) są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW PASSAT VI (B6) zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW PASSAT VI (B6), należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.