3 produkty
Wybierz auto
SAC6283605040
127,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
127,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41059
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
115,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
115,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30219
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
129,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
129,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie AUDI TT III (8S). Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie AUDI TT III (8S) oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie AUDI TT III (8S) zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu AUDI TT III (8S), część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.