4 produkty
Wybierz auto
SAMM30168
Otwór o śr [mm]: 22.2
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
143,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874892
Ciężar [kg]: 0.26
Materiał: Tworzywo sztuczne
230,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80204
Średnica [mm]: 22.2
Rozmiar gwintu 1: Plug in
Rozwiń więcej danych
205,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME06015
Otwór o śr [mm]: 22.2
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
216,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
216,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie BMW X3 G01. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie BMW X3 G01 oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie BMW X3 G01 zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu BMW X3 G01, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.