12 produktów
Wybierz auto
Średnica tłoka cylindra: 20.6
119,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.596
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
111,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
93,83
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
93,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.64
74,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
55,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Złącze wtykowe
Rozwiń więcej danych
115,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.28
141,01
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
141,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Valeo
Średnica tłoka cylindra: 20.64
89,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
96,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 55196190
Ciężar [kg]: 0.596
Rozwiń więcej danych
105,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
104,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie FIAT BRAVO II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT BRAVO II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT BRAVO II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu FIAT BRAVO II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.