13 produktów
Wybierz auto
Producenci
040144751
Ciężar [kg]: 0.18
Materiał: Tworzywo sztuczne
97,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJL159
Średnica [mm]: 25.4
86,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM01921
Otwór o śr [mm]: 25.4
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
82,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30209
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
97,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040114129
Ciężar [kg]: 0.66
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
124,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJH194
Średnica [mm]: 22.2
98,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOSF026005581
Średnica tłoka cylindra: 25.4
100,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3222
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
91,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
91,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
80,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804749
Ciężar [kg]: 0.274
180,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381E23009
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
94,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986486556
Średnica tłoka cylindra: 20.6
109,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME23007
Otwór o śr [mm]: 25.4
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
118,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu FIAT PALIO, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.