13 produktów
Wybierz auto
040144751
Ciężar [kg]: 0.18
Materiał: Tworzywo sztuczne
95,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986486556
Średnica tłoka cylindra: 20.6
130,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
130,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM01921
Otwór o śr [mm]: 25.4
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
82,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040114129
Ciężar [kg]: 0.66
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
119,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
80,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3222
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
92,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
92,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK512043710
240,02
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
240,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30209
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
97,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME23007
Otwór o śr [mm]: 25.4
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
125,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
125,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381E23009
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
97,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJH194
Średnica [mm]: 22.2
89,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
89,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804749
Ciężar [kg]: 0.274
174,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
174,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJL159
Średnica [mm]: 25.4
87,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu FIAT PALIO, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.