13 produktów
Wybierz auto
040144751
Ciężar [kg]: 0.18
Materiał: Tworzywo sztuczne
95,58
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
95,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3222
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
90,19
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
90,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,04
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
79,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJH194
Średnica [mm]: 22.2
98,76
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
98,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381E23009
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
94,90
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
94,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJL159
Średnica [mm]: 25.4
87,94
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
87,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804749
Ciężar [kg]: 0.274
176,21
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
176,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM01921
Otwór o śr [mm]: 25.4
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
82,43
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
82,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30209
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
97,55
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
97,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040114129
Ciężar [kg]: 0.66
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
118,26
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
118,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME23007
Otwór o śr [mm]: 25.4
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
118,37
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
118,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986486556
Średnica tłoka cylindra: 20.6
130,51
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
130,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOSF026005581
Średnica tłoka cylindra: 25.4
126,64
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
126,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT PALIO zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu FIAT PALIO, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.