12 produktów
Wybierz auto
JAV85414
Średnica [cal]: 3/4
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
182,17
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
182,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8504414
Średnica [cal]: 3/4
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
147,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
147,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30104
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
151,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
151,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY414
Średnica [cal]: 3/4
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
139,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
139,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS2011
Średnica 2 [mm]: 19.05
139,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
139,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME28012
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
244,28
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
244,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80216
Średnica [mm]: 19.1
Rozmiar gwintu 1: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
200,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
200,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61047
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
169,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
169,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL540198
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
121,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
121,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80185
Średnica [mm]: 19.1
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
81,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
81,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD785
Średnica [mm]: 19.05
218,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
218,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3096
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
142,24
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
142,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HONDA CR-V III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.