18 produktów
Wybierz auto
0339624335600
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
654,14
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
654,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600028800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 729,85
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
2 729,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623354700
Średnica [mm]: 230
863,48
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
863,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2063
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
702,12
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
702,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW963210
Profil piasty: 26 x 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
690,92
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
690,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2051
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
698,22
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
698,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100894
Profil piasty: 26,2 x 28,1 - 26n
Średnica [mm]: 230
477,13
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
477,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
528,19
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
528,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432SKH076
Wieloczęściowy: 4-częściowy
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
3 186,05
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
3 186,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2073
Ilość zębów: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 205,63
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
1 205,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADH230103
Ciężar [kg]: 7.45
Zdjęcie producenta: 1
887,72
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
887,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2069
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 064,26
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
1 064,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KH076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
755,96
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
755,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKF473
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 232
403,69
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
403,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
521,55
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
521,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624407800
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
1 688,30
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
1 688,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2445
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 26.1 x 24.1
Rozwiń więcej danych
553,53
zł/szt.
Kraków: pt. 07.02
U ciebie: pt. 07.02
553,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
757,51
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
757,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HONDA CR-V III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HONDA CR-V III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HONDA CR-V III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HONDA CR-V III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HONDA CR-V III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.