15 produktów
Wybierz auto
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
66,75
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
66,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
62,54
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
62,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
68,66
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
68,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 19.05
81,97
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
81,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
50,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.47
110,17
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
110,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.47
Zdjęcie producenta: 1
91,96
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
91,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.54
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
107,86
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
107,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
58,76
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
58,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 20.64
81,69
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
81,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Nabco
29,47
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
29,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.64
66,38
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
66,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,25
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
76,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Nabco
31,26
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
31,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.6
32,61
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
32,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI ACCENT II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI ACCENT II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI ACCENT II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HYUNDAI ACCENT II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.