2 produkty
Wybierz auto
NTYNSWCH001
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Nsw-ch-001
134,81
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
134,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80222
Średnica [mm]: 22.2
Rozmiar gwintu 1: Plug in
162,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
162,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie JEEP WRANGLER III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie JEEP WRANGLER III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie JEEP WRANGLER III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu JEEP WRANGLER III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.