Powiadom mnie o dostępności

Siłowniki sprzęgła do MAZDA 2 III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z przodu

Ciężar [kg]: 0.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,02

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

133,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 20.64

Materiał: Tworzywo sztuczne

110,35

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

110,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

110,44

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

110,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 20.6

100,01

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

100,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA 2 III

Siłownik sprzęgła w samochodzie MAZDA 2 III – funkcja podzespołu

Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 2 III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.

MAZDA 2 III – objawy awarii siłownika sprzęgła

Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 2 III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.

Naprawa awarii siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 2 III

Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 2 III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 2 III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.