Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
75,60
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
75,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
90,55
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
90,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
92,39
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
92,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
110,05
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
110,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
91,23
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
91,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
136,11
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
136,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
153,03
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
153,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.51
93,10
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
93,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
84,18
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
84,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
67,49
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
67,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
117,91
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
117,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
175,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
175,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie NISSAN PRIMERA III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie NISSAN PRIMERA III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie NISSAN PRIMERA III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN PRIMERA III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.