9 produktów
Wybierz auto
Producenci
JAV85142
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
115,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
115,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8501165
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
93,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN80S1013JPN
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
92,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71400
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
119,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566283600138
154,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD246
Średnica [mm]: 19.05
137,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS6506
Średnica 1 [mm]: 19.05
87,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0280B10
Ciężar [kg]: 0.51
97,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
97,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6283600139
174,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
174,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie NISSAN PRIMERA III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie NISSAN PRIMERA III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie NISSAN PRIMERA III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu NISSAN PRIMERA III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.