48 produktów
Wybierz auto
0339620306200
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
325,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130127
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
265,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
437,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
326,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
326,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
310,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
310,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
412,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF1045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
307,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951869
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
543,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
543,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000970090
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,2x24,6-21n
Rozwiń więcej danych
493,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
493,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1747
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 21.8x25.7
Rozwiń więcej danych
366,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
366,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
818,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
818,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951178
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
659,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
659,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951180
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
635,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
635,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011030
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
372,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
372,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011033
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
406,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
406,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
726,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
726,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350834060
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,8 x 21,2
Rozwiń więcej danych
702,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
702,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKM124
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
517,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
517,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 217,49
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
1 217,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951176
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
429,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
429,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.