Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
50 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
322,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
262,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
434,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
434,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,7 x 18
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
324,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
352,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
352,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
334,89
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
334,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
336,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
336,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
943,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
943,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
813,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
813,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
519,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
519,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
372,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
372,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
705,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
705,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
319,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
319,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
307,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
999,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
999,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,8 x 21,2
Rozwiń więcej danych
688,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
688,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
451,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 8.29
Rozwiń więcej danych
1 207,12
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
1 207,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
393,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
393,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,2x24,6-21n
Rozwiń więcej danych
616,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
616,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.