51 produktów
Wybierz auto
0339620306200
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
318,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
318,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130127
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
266,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
266,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011031
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
379,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
379,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
369,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
369,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP2104
Profil piasty: 20,7 x 18
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
324,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
326,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
326,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
726,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
726,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF1045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
307,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1582037
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
451,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
217,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516110980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
901,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
901,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
451,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 207,12
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
1 207,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951178
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
667,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
667,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951176
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
453,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
453,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951180
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
656,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
656,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950944
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
433,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
433,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000970090
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,2x24,6-21n
Rozwiń więcej danych
505,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
505,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300056
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.246
Rozwiń więcej danych
292,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
292,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
HERJ2001158
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
334,89
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
334,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.