47 produktów
Wybierz auto
0339620306200
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
325,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
325,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130127
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
274,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
274,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951176
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
457,71
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
457,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951180
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
641,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
641,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
219,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
219,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
733,34
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
733,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011030
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
376,13
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
376,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011033
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
410,82
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
410,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
372,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
372,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
909,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
909,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
826,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
826,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXENSK2162
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
821,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
821,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1747
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 21.8x25.7
Rozwiń więcej danych
381,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
381,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
459,09
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
459,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011031
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
383,51
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
383,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011045
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
329,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
329,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
416,51
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
416,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950944
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
437,28
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
437,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100983
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
340,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
340,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516130980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
952,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 22.07
952,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.