49 produktów
Wybierz auto
0339620306200
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
326,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
326,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
425,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
425,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130127
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
254,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
254,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXENSK2162
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
813,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
813,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
726,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
726,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011030
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
384,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
384,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011031
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
392,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
392,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000970090
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,2x24,6-21n
Rozwiń więcej danych
506,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
506,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624331300
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
657,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
657,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951180
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
657,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
657,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951176
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
476,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
476,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950944
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
410,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
410,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
818,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
818,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KN148
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
775,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
775,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100983
Profil piasty: 25,6 x 23,0 - 24n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
336,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
336,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
901,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
901,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 129,47
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 129,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
407,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
407,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
387,19
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
387,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622303900
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
549,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
549,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.