4 produkty
Wybierz auto
VAL3113219
Liczba otworów do mocowania: 2
87,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FTE3113219
Ciężar [kg]: 0.2
Liczba otworów do mocowania: 2
89,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
89,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874899
Liczba otworów do mocowania: 2
96,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
96,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL540190
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
110,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie OPEL COMBO E. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie OPEL COMBO E oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie OPEL COMBO E zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu OPEL COMBO E, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.