Powiadom mnie o dostępności

Siłowniki sprzęgła do PEUGEOT 5008 II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.2, Liczba otworów do mocowania: 2
89,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba otworów do mocowania: 2
89,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba otworów do mocowania: 2
92,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Siłownik sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 II – funkcja podzespołu

Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.

PEUGEOT 5008 II – objawy awarii siłownika sprzęgła

Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.

Naprawa awarii siłownika sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 II

Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu PEUGEOT 5008 II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.