Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 22.2
System hamulcowy: Ate
44,73
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
44,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
414,31
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
414,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
307,69
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
307,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
263,38
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
263,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
345,39
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
345,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie ROVER 45. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie ROVER 45 oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie ROVER 45 zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu ROVER 45, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.