13 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Nabco
50,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
50,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
102,12
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
102,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
129,00
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
129,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
106,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
106,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
95,56
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
95,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
121,96
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
121,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
119,68
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
119,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,57
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
81,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
101,11
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
101,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
92,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
92,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
103,24
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
103,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.566
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
183,52
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
183,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.544
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
104,01
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
104,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie SUBARU FORESTER I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie SUBARU FORESTER I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie SUBARU FORESTER I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu SUBARU FORESTER I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.