12 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Nabco
49,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
49,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85706
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
123,35
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
123,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN80S7001JPN
82,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
82,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8507705
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
99,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
99,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY700
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
95,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
95,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADS73601
Ciężar [kg]: 0.566
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
171,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
171,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD726
Średnica [mm]: 19.05
116,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
116,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04698507700
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
96,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
96,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADS73606
Ciężar [kg]: 0.544
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
103,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
103,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8507706
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
95,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
95,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADS73602
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
87,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
87,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75390
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
98,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
98,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie SUBARU FORESTER I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie SUBARU FORESTER I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie SUBARU FORESTER I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu SUBARU FORESTER I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.