18 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
633,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
633,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
561,57
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
561,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
885,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
885,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
882,60
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
882,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,2 x 24
Parametr: D 225
Rozwiń więcej danych
578,55
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
578,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
754,71
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
754,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
650,11
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
650,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,2 x 24
Parametr: Mfz 230
856,41
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
856,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
680,43
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
680,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
467,89
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
467,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
894,98
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
894,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 200,45
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 200,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
312,17
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
312,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
397,13
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
397,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 129,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 129,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,7 x 25,3 - 24n
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
288,58
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
288,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
488,28
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
488,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 7.35
Rozwiń więcej danych
586,54
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
586,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUBARU FORESTER I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUBARU FORESTER I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUBARU FORESTER I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUBARU FORESTER I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUBARU FORESTER I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.