-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
6 produktów
Wybierz auto
Producenci
0350803685
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 20,7 x 18,27
Rozwiń więcej danych
221,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 17.09
221,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
206,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 17.09
206,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
308,06
zł/szt.
Kraków: czw. 18.09
U ciebie: czw. 18.09
308,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK323045960
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 18,4x20,5
Rozwiń więcej danych
344,55
zł/szt.
Kraków: czw. 18.09
U ciebie: czw. 18.09
344,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC1878654576
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 18,3x20,7-24n
Rozwiń więcej danych
147,61
zł/szt.
Kraków: czw. 18.09
U ciebie: czw. 18.09
147,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 17.09
141,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza sprzęgła w samochodach DAEWOO REZZO to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach DAEWOO REZZO jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach DAEWOO REZZO to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie DAEWOO REZZO z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.