6 produktów
Wybierz auto
194,12
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
194,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350803685
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 20,7 x 18,27
Rozwiń więcej danych
214,97
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
214,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
302,64
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
302,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
135,84
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
135,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LUK323045960
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 18,4x20,5
Rozwiń więcej danych
356,82
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
356,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC1878654576
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 18,3x20,7-24n
Rozwiń więcej danych
149,60
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
149,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza sprzęgła w samochodach DAEWOO REZZO to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach DAEWOO REZZO jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach DAEWOO REZZO to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie DAEWOO REZZO z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.