54 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8 x 24,3-23 n
Rozwiń więcej danych
178,11
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
178,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,19
Rozwiń więcej danych
222,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
222,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 1.097
Rozwiń więcej danych
124,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
124,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 0.866
Rozwiń więcej danych
150,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
150,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
177,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
177,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,9x24,3
Rozwiń więcej danych
407,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
407,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
183,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
183,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 18,3x20,4-24n
Rozwiń więcej danych
152,21
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
152,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.032
Rozwiń więcej danych
157,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
157,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
265,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
265,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 200
106,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
106,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
112,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Część nowa: 1
270,74
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
270,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 1.21
Rozwiń więcej danych
133,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
133,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 190
126,12
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
126,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Rozwiń więcej danych
256,65
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
256,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 190
116,13
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
116,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
117,12
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
117,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 18,3x20,7
Rozwiń więcej danych
183,13
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
183,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
210,27
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
210,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT CORDOBA to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT CORDOBA jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach SEAT CORDOBA to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie SEAT CORDOBA z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.