36 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8 x 24,3-23 n
Rozwiń więcej danych
178,11
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
178,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 0.866
Rozwiń więcej danych
150,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
150,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
177,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
177,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,9x24,3
Rozwiń więcej danych
407,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
407,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Rozwiń więcej danych
310,47
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
310,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
183,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
183,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.032
Rozwiń więcej danych
157,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
157,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.212
Rozwiń więcej danych
163,18
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
163,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
137,34
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
137,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
125,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
125,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 200
106,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
106,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
124,67
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
124,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
139,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
139,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Część nowa: 1
270,74
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
270,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 210
116,85
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
116,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,47
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
137,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
117,12
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
117,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
265,64
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
265,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
372,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
372,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
192,33
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
192,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT LEON to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT LEON jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach SEAT LEON to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie SEAT LEON z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.