33 produktów
Wybierz auto
220,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
220,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183114
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.032
Rozwiń więcej danych
157,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
157,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183113
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 0.866
Rozwiń więcej danych
152,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
152,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC1878634138
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
141,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
141,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR354984
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 215
144,01
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
144,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
110,83
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
110,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR336294
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
136,14
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
136,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADH23166
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 0.957
Rozwiń więcej danych
121,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
121,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339322028310
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
273,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
273,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR334911
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
106,00
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
106,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ31410628201
155,42
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
155,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNZSVW004T
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Część nowa: 1
273,36
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
273,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK323033910
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,4x22,2
Rozwiń więcej danych
373,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
373,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1130200900
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 200
125,64
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
125,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130201500
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
130,52
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
130,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
138,98
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
138,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR334915
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,3
Rozwiń więcej danych
92,74
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
92,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051621104
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 210
117,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
117,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183102
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.196
Rozwiń więcej danych
140,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
140,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561864000084
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Rozwiń więcej danych
234,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
234,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT TOLEDO I to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT TOLEDO I jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach SEAT TOLEDO I to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie SEAT TOLEDO I z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.