22 produktów
Wybierz auto
BLUADV183115
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8 x 24,3-23 n
Rozwiń więcej danych
182,23
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
182,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC1878634184
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
261,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
261,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183114
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.032
Rozwiń więcej danych
144,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
144,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339324030210
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,9x24,3
Rozwiń więcej danych
405,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
405,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW004T
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Część nowa: 1
270,74
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
270,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438DC003
130,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
130,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ31410005401
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 190
116,13
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
116,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR340855
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 190
124,13
zł/szt.
Kraków: wt. 04.11
U ciebie: wt. 04.11
124,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561864527337
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Rozwiń więcej danych
256,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
256,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ31410005301
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
123,39
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
123,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ31411389301
137,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
137,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339323037410
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
372,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
372,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1130200300
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 190
126,12
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
126,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339319014910
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
210,27
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
210,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561878005146
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,3-23n
Rozwiń więcej danych
341,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
341,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ31410005001
110,40
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
110,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183131
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 0.976
Rozwiń więcej danych
168,28
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
168,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183132
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.529
Rozwiń więcej danych
179,48
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
179,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183135
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.058
Rozwiń więcej danych
137,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.10
137,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561878059832
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
244,53
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
244,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza sprzęgła w samochodach VW POLO IV to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach VW POLO IV jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach VW POLO IV to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie VW POLO IV z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.