19 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8 x 24,3-23 n
Rozwiń więcej danych
178,11
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
178,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.032
Rozwiń więcej danych
157,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
157,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Część nowa: 1
270,74
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
270,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,2
Rozwiń więcej danych
480,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
480,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 190
126,12
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
126,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 190
116,13
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
116,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
117,12
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
117,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
372,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
372,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
137,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
137,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
241,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
241,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
135,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
135,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
195,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
195,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.058
Rozwiń więcej danych
130,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
130,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 0.976
Rozwiń więcej danych
164,51
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
164,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 0.9
Rozwiń więcej danych
209,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
209,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
244,46
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
244,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Rozwiń więcej danych
256,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
256,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,3-23n
Rozwiń więcej danych
348,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
348,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
368,59
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
368,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tarcza sprzęgła w samochodach VW POLO V to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach VW POLO V jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach VW POLO V to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie VW POLO V z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.