4 produkty
Wybierz auto
SAC3182600238
508,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
508,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWSCH005
Otwór o śr [mm]: 35
Materiał: Aluminium
156,47
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
156,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30239
Otwór o śr [mm]: 35
Materiał: Aluminium
233,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
233,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0563CSC1088530
173,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
173,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu JEEP CHEROKEE II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu JEEP CHEROKEE II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie JEEP CHEROKEE II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.