7 produktów
Wybierz auto
04699200015
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 265
Rozwiń więcej danych
456,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
468,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
468,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
384,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
384,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
361,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
361,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
584,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
584,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627158009
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
575,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
575,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
429,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
429,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu JEEP CHEROKEE II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie JEEP CHEROKEE II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu JEEP CHEROKEE II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu JEEP CHEROKEE II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. JEEP CHEROKEE II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.