Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do JEEP COMPASS I

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

uwzględnić informację serwisową: 1
144,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 27, Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys., Materiał: Aluminium, System ham...
239,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 24, Wymiar gwintu: 12, plug-in connect.sys., Materiał: tworzywo sztuczne
172,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.41, otwór o śr [mm]: 27
151,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
170,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 24, Materiał: tworzywo sztuczne
259,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
279,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP

Wysprzęglik samochodzie JEEP COMPASS I

W układzie sprzęgłowym samochodu JEEP COMPASS I zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie JEEP COMPASS I?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu JEEP COMPASS I powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

JEEP COMPASS I – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie JEEP COMPASS I można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.