Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do LAND ROVER DISCOVERY III

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: Plug-in

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,89

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

148,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

488,01

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

488,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Otwór o śr [mm]: 36

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,07

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

314,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

208,78

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

208,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER DISCOVERY III

Wysprzęglik samochodzie LAND ROVER DISCOVERY III

W układzie sprzęgłowym samochodu LAND ROVER DISCOVERY III zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie LAND ROVER DISCOVERY III?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu LAND ROVER DISCOVERY III powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

LAND ROVER DISCOVERY III – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie LAND ROVER DISCOVERY III można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.