Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do SUZUKI SWIFT VI

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

208,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

208,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

126,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.02

126,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Otwór o śr [mm]: 31

Materiał: Aluminium

207,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

207,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

358,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

358,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Średnica 1/średnica 2 [mm]: 31,0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

200,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

200,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI SWIFT VI

Wysprzęglik samochodzie SUZUKI SWIFT VI

W układzie sprzęgłowym samochodu SUZUKI SWIFT VI zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie SUZUKI SWIFT VI?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu SUZUKI SWIFT VI powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

SUZUKI SWIFT VI – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie SUZUKI SWIFT VI można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.