Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
4 produkty
Wybierz auto
SAC3000950847
Średnica [mm]: 215
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
477,96
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
477,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990256
Średnica [mm]: 215
Alternatywny zestaw naprawczy: 3000 950 847
Rozwiń więcej danych
594,01
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
594,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950856
Średnica [mm]: 190
Dostępne tylko w zestawie: 1
387,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
387,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL832284
Ciężar [kg]: 3.97
Siła wyrzutu [n]: 3550
Rozwiń więcej danych
364,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
364,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUZUKI SWIFT VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUZUKI SWIFT VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUZUKI SWIFT VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUZUKI SWIFT VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUZUKI SWIFT VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.