9 produktów
Wybierz auto
ABS51252
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
183,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
183,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3182654276
Uwzględnić informację serwisową: 1
555,59
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
555,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECBCS182
Materiał korpusu: Aluminium, tworzywo sztuczne
233,25
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
233,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,77
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
57,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 10 x 1
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
231,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
231,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0432SCT001
464,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
464,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
3RG22803
44,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
44,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT33693
Ciężar [kg]: 0.316
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
179,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
179,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RYMCSC1102530
Materiał: Metal
Liczba otworów do mocowania: 3
303,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
303,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
W układzie sprzęgłowym samochodu TOYOTA RAV 4 zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu TOYOTA RAV 4 powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie TOYOTA RAV 4 można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.