9 produktów
Wybierz auto
0350810123
Ciężar [kg]: 0.42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Rozwiń więcej danych
184,62
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
184,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339510017610
258,39
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
258,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR3247
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: 12 x 9
Rozwiń więcej danych
212,64
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
212,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0563CSC1068530
149,97
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
149,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI855029040
85,29
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
85,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL875031
Ciężar [kg]: 0.44
Otwór o śr [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
265,99
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
265,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563182600241
269,86
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
269,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMM30234
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
230,85
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
230,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWSVW004
126,50
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
126,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu VW GOLF ALLTRACK zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu VW GOLF ALLTRACK powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie VW GOLF ALLTRACK można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.