10 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Rozwiń więcej danych
185,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
261,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
235,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 31
Wymiar gwintu: 12 x 9
Rozwiń więcej danych
217,30
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
217,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
151,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Luk
Materiał: Metal
208,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 29
Materiał: Tworzywo sztuczne
258,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
84,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
279,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.44
Otwór o śr [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
271,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
W układzie sprzęgłowym samochodu VW GOLF ALLTRACK zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu VW GOLF ALLTRACK powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie VW GOLF ALLTRACK można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.