Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do VW GOLF ALLTRACK

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.42, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez czujnika, Liczba o...
181,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
263,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 31, Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys., Materiał: Aluminium
233,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
126,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 31, Wymiar gwintu: 12 x 9, Materiał: Aluminium, dla numeru artykułu: 3247
216,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.44, otwór o śr [mm]: 29, Materiał: tworzywo sztuczne
376,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
268,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Wysprzęglik samochodzie VW GOLF ALLTRACK

W układzie sprzęgłowym samochodu VW GOLF ALLTRACK zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie VW GOLF ALLTRACK?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu VW GOLF ALLTRACK powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

VW GOLF ALLTRACK – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie VW GOLF ALLTRACK można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.