🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do VW GOLF ALLTRACK

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

LUK
VALEO
SACHS
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0133 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0133 10

0339411013310

Liczba śrub: 6

43,61

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

43,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 362

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 362

03562294001362

Średnica [mm]: 240

1 240,58

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 240,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0583 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0583 10

0339415058310

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 076,31

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 076,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836542

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe VALEO 836542

0350836542

Ciężar [kg]: 12.24

Średnica zewnętrzna [mm]: 289

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 087,45

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 087,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 0903 09

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło zamachowe LUK 415 0903 09

LUK415090309

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 497,85

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 497,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836744

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło zamachowe VALEO 836744

VAL836744

Ciężar [kg]: 11.82

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 646,42

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

2 646,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836545

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe VALEO 836545

0350836545

Ciężar [kg]: 11.87

Średnica zewnętrzna [mm]: 287.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 382,62

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 382,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF ALLTRACK

Koło dwumasowe VW GOLF ALLTRACK – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu VW GOLF ALLTRACK, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie VW GOLF ALLTRACK

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

VW GOLF ALLTRACK – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu VW GOLF ALLTRACK. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.