Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do VW GOLF ALLTRACK

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0133 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0133 10

0339411013310

Liczba śrub: 6

44,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 362

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 362

03562294001362

Średnica [mm]: 240

1 252,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 252,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0583 10

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0583 10

0339415058310

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 095,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 095,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836744

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło zamachowe VALEO 836744

VAL836744

Ciężar [kg]: 11.82

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 622,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 622,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 0903 09

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło zamachowe LUK 415 0903 09

LUK415090309

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 549,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 549,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836542

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe VALEO 836542

0350836542

Ciężar [kg]: 12.24

Średnica zewnętrzna [mm]: 289

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 098,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 098,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836545

Darmowa dostawa od 99 zł

Koło dwumasowe VALEO 836545

0350836545

Ciężar [kg]: 11.87

Średnica zewnętrzna [mm]: 287.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 408,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 408,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF ALLTRACK

Koło dwumasowe VW GOLF ALLTRACK – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu VW GOLF ALLTRACK, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie VW GOLF ALLTRACK

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

VW GOLF ALLTRACK – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu VW GOLF ALLTRACK. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.