Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do VW T-ROC

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.42, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez czujnika, Liczba o...
181,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.52, Zdjęcie producenta: 1
52,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
126,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: dla manualnej skrzyni biegów
47,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.549, Tryb pracy: hydrauliczny, Wersja: KM Germany 069 2526, uwzględnić informacj�...
228,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
268,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.44, otwór o śr [mm]: 29, Materiał: tworzywo sztuczne
376,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Wysprzęglik samochodzie VW T-ROC

W układzie sprzęgłowym samochodu VW T-ROC zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie VW T-ROC?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu VW T-ROC powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

VW T-ROC – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie VW T-ROC można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.