8 produktów
Wybierz auto
03563114600007
Liczba otworów do mocowania: 3
65,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
65,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563189000025
Parametr: Mkb-00
92,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
92,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151001116
Parametr: Kzis-0
97,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
97,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba otworów do mocowania: 3
Sprawdź numer oe: 1
46,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
46,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP624953
Strona zabudowy: Na obudowie skrzyni biegów, boczna oprawa
Wysokość [mm]: 6.7
Rozwiń więcej danych
41,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
41,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
51,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
51,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561863869047
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Rodzaj zawieszenia: Łożysko igiełkowe
47,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
47,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563189000026
Parametr: Mkb-00
78,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
78,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie VW T-ROC. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie VW T-ROC mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu VW T-ROC rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.