76 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 249,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 249,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 478,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 478,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
834,66
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
834,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 750,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 750,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,3-23n
Rozwiń więcej danych
760,86
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
760,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Rozwiń więcej danych
774,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
774,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Rozwiń więcej danych
1 082,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 082,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
772,76
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
772,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 407,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 407,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
737,95
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
737,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
952,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
952,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.399
Rozwiń więcej danych
533,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
533,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 18.15
Rozwiń więcej danych
1 894,95
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 894,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 18.87
Rozwiń więcej danych
1 245,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 245,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,3-23n
Rozwiń więcej danych
650,96
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
650,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,3 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 294,73
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 294,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
641,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
641,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
572,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
572,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
620,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
620,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Luk
Średnica [mm]: 240
528,66
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
528,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu AUDI TT II (8J) jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie AUDI TT II (8J) musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu AUDI TT II (8J) sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu AUDI TT II (8J) zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. AUDI TT II (8J) ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.