13 produktów
Wybierz auto
03563000970095
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 240
535,73
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
535,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSBM002
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 29,13 x 23,13
Rozwiń więcej danych
941,01
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
941,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100810
Profil piasty: 23x29 - 10n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
326,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
326,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601173
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 868,74
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
1 868,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000827201
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
725,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
725,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADB113010
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 5.272
Rozwiń więcej danych
436,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
436,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
589,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
589,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835038
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 29,1 x 23,1
Rozwiń więcej danych
1 303,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 303,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600018700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 995,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 995,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000724001
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
513,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
513,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624206500
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
555,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.04
555,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600007100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 455,29
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 455,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624315200
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
735,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
735,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu BMW Z3 E36/8 jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie BMW Z3 E36/8 musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu BMW Z3 E36/8 sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu BMW Z3 E36/8 zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. BMW Z3 E36/8 ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.