7 produktów
Wybierz auto
Profil piasty: 19,2 x 18
Parametr: D 170
Rozwiń więcej danych
205,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
205,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
180,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
230,04
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
230,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
190,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 19,14 x 17
Rozwiń więcej danych
302,48
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
302,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
263,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
179,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu DAEWOO TICO jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie DAEWOO TICO musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu DAEWOO TICO sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu DAEWOO TICO zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. DAEWOO TICO ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.