15 produktów
Wybierz auto
Producenci
0339617047411
Średnica [mm]: 170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
219,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH92FIFI01
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
211,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAMKC104
Średnica [mm]: 180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
199,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
199,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR335092
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 17,3 x 15,08
Rozwiń więcej danych
173,66
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
173,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350826346
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 17,3 x 15,08
Rozwiń więcej danych
394,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
394,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100239
Profil piasty: 15,3x17,4 - 20n
Średnica [mm]: 170
176,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0438KC031
Średnica [mm]: 170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
191,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS0212
Profil piasty: 15,08 x 17,3
Średnica zewnętrzna [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
179,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS0284
Profil piasty: 15,08 x 17,3
Średnica zewnętrzna [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
178,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS1131
Profil piasty: 15,08 x 17,3
Średnica zewnętrzna [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
210,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
253,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
253,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
174,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339617047410
Średnica [mm]: 170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
195,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339618309300
Średnica [mm]: 180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
290,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADL143013
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 3.432
Rozwiń więcej danych
199,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu FIAT PANDA I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT PANDA I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT PANDA I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT PANDA I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT PANDA I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.