62 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 19.6
Rozwiń więcej danych
1 337,92
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 337,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
370,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
370,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
231,34
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
231,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 311,21
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 311,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,85 x 18,26
Rozwiń więcej danych
493,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
493,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 21 x 18
Rozwiń więcej danych
486,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
486,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
1 266,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 266,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 5.29
Wersja: Km germany 069 1165
Rozwiń więcej danych
241,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
241,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 325,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 325,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
405,21
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
405,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 117,95
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 117,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.52
Rozwiń więcej danych
348,17
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
348,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,4 x 24,2 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
374,87
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
374,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
250,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
250,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
285,53
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
285,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 662,70
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 662,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
476,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
476,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
358,11
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
358,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 839,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 839,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
753,87
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
753,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT ULYSSE II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT ULYSSE II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT ULYSSE II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.