16 produktów
Wybierz auto
197,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350826215
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19,9 x 16,92
Rozwiń więcej danych
611,26
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
611,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350821500
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 16,9 x 19,9
Rozwiń więcej danych
442,91
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
442,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
201,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR336530
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19,9 x 16,25
Rozwiń więcej danych
204,66
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
204,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR336529
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19,9 x 16,92
Rozwiń więcej danych
175,07
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
175,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR337914
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
174,76
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
174,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000329001
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
304,04
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
304,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624157200
Średnica [mm]: 240
604,71
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
604,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000330001
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
297,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622056900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
439,71
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
439,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619071100
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
378,01
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
378,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622128500
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
401,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
401,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622128509
Średnica [mm]: 220
Alternatywnie: 1
Rozwiń więcej danych
457,13
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
457,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801570
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19,9 x 16,99
Rozwiń więcej danych
362,47
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
362,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000334001
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
362,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
362,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD ESCORT VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD ESCORT VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD ESCORT VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD ESCORT VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD ESCORT VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.