67 produktów
Wybierz auto
RYMJT1732029
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20
Rozwiń więcej danych
474,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
474,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADF123014
Ilość zębów: 17
Ciężar [kg]: 4.727
Rozwiń więcej danych
290,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620331533
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
419,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
419,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622323133
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
756,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
756,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990314
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
444,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
231,72
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
231,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0563JT1713029
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
513,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
513,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
488,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
488,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
425,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
425,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
258,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
258,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT120790
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20-17n
Rozwiń więcej danych
417,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
417,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339602001400
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
3 627,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
3 627,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100671
Profil piasty: 17 x 20 - 17n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
294,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100673
Profil piasty: 17 x 20 - 17n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
215,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
STT120672
Profil piasty: 17 x 20 - 17n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
439,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
439,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64143
Średnica [mm]: 220
449,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
422,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
422,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1636029
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
401,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
401,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
399,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
399,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
717,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
717,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD FIESTA VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD FIESTA VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD FIESTA VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD FIESTA VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD FIESTA VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.