18 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
429,80
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
429,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,35 x 19,9 - 20n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
263,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
263,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
455,86
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
455,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
309,44
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
309,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
474,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
474,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
408,13
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
408,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
379,02
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
379,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
415,67
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
415,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Wyposażenie sprzęgła: Docisk, tarcza, lozysko
355,52
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
355,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
507,88
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
507,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
402,65
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
402,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
382,95
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
382,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 6.02
Rozwiń więcej danych
733,11
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
733,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
445,53
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
445,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
345,23
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
345,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
395,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
395,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
430,32
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
430,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
536,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
536,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI ELANTRA III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI ELANTRA III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI ELANTRA III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI ELANTRA III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI ELANTRA III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.