-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
16 produktów
Wybierz auto
Producenci
STT100975
Profil piasty: 22,35 x 19,9 - 20n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
260,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
260,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826419
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
439,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
439,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
469,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
469,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0528OYO
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
451,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
451,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0526OYO
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
275,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
275,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADG03070
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 6.02
Rozwiń więcej danych
718,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
718,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
375,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
375,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826418
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
396,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
396,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100872
Ilość zębów: 20
Wyposażenie sprzęgła: Docisk, tarcza, lozysko
352,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
352,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR376318
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
343,51
zł/szt.
Kraków: pt. 19.09
U ciebie: pt. 19.09
343,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622323500
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
419,89
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
419,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623331300
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
516,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
516,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
386,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
386,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951409
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
433,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
433,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622331200
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
374,69
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
374,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826343
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
479,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
479,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI ELANTRA III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI ELANTRA III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI ELANTRA III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI ELANTRA III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI ELANTRA III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.