31 produktów
Wybierz auto
0339622323133
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
758,92
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
758,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100898
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Wyposażenie sprzęgła: Docisk, tarcza
361,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
361,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
288,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100948
Profil piasty: 20x22,5-20n
Średnica [mm]: 200
217,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3000951593
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
491,32
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
491,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
603,84
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
603,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKEFO30R
425,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
425,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP5086
Profil piasty: 22,1 x 20
Średnica 1 [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
297,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP5108
Profil piasty: X 17
Średnica 1 [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
328,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2589
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19.8 x 16.9
Rozwiń więcej danych
398,40
zł/szt.
Kraków: śr. 07.01
U ciebie: śr. 07.01
398,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64143
Średnica [mm]: 220
450,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
450,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962861
Profil piasty: 20 x 17
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
490,44
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
490,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100671
Profil piasty: 17 x 20 - 17n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
294,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832010
Ciężar [kg]: 4.92
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
496,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
496,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
745,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
745,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1713029
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
513,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
513,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
422,55
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
422,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC078
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
211,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
346,43
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
346,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350821295
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,2 x 20,1
Rozwiń więcej danych
295,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 2 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 2 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 2 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 2 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 2 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.