33 produktów
Wybierz auto
0339622323133
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
762,19
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
762,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,06
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
412,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
628,03
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
628,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
516,27
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
516,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1464
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 235
538,65
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
538,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951593
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
617,86
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
617,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2589
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19.8 x 16.9
Rozwiń więcej danych
399,91
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
399,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
346,43
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
346,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832010
Ciężar [kg]: 4.92
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
497,96
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
497,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
494,40
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
494,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962861
Profil piasty: 20 x 17
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
490,44
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
490,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3830400310
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
288,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
288,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100671
Profil piasty: 17 x 20 - 17n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
294,90
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
294,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64143
Średnica [mm]: 220
502,69
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
502,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
366,00
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
366,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1713029
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
529,78
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
529,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
717,51
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
717,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKF391
Ilość zębów: 17
Średnica zewnętrzna [mm]: 221
450,35
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
450,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100898
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Wyposażenie sprzęgła: Docisk, tarcza
361,66
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
361,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
297,51
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
297,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 2 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 2 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 2 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 2 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 2 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.