24 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
637,67
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
637,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
558,94
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
558,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
578,99
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
578,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 17 x 20 - 17n
Średnica [mm]: 200
383,69
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
383,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
1 520,78
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 520,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 17 x 20 - 17n
Średnica [mm]: 200
320,82
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
320,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Ciężar [kg]: 4.92
Rozwiń więcej danych
900,49
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
900,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
325,48
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
325,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
352,93
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
352,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
242,12
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
242,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20 x 17
Parametr: M 228, slo
Rozwiń więcej danych
585,92
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
585,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 124,28
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 124,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
402,07
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
402,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 4.83
Zdjęcie producenta: 1
572,24
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
572,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 7.542
Rozwiń więcej danych
567,16
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
567,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem
Rozwiń więcej danych
553,00
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
553,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20 x 17
Parametr: Mf 200, vlo
Rozwiń więcej danych
733,34
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
733,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
595,06
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
595,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
554,57
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
554,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
522,23
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
522,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI COLT VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI COLT VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI COLT VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI COLT VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI COLT VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.