7 produktów
Wybierz auto
03563000990310
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
795,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
795,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623341433
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 916,52
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
1 916,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
333,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
333,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950726
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
538,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
538,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK623378333
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
1 791,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 791,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341609
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
558,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
558,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341633
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
815,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
815,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI OUTLANDER III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.