10 produktów
Wybierz auto
EXENSK2147
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
1 366,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 366,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
752,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
752,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
548,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
548,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP2056
Profil piasty: 25,7 x 24
Średnica 1 [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
414,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
414,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
392,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
392,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011019
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
449,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130119
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 9.06
Rozwiń więcej danych
700,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
700,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624371600
Średnica [mm]: 240
542,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
542,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011042
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
648,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
648,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN130145
Ciężar [kg]: 12.96
Zdjęcie producenta: 1
881,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
881,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PATROL GR V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PATROL GR V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PATROL GR V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PATROL GR V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PATROL GR V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.