11 produktów
Wybierz auto
Producenci
413,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
413,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
576,83
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
576,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
476,18
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
476,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
514,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
514,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN13030
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 9.5
Rozwiń więcej danych
370,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
370,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801561
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 25,6 x 23
Rozwiń więcej danych
683,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
683,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624029960
Średnica [mm]: 240
423,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
423,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011056
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
469,42
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
469,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN13086
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 8.7
Rozwiń więcej danych
586,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
586,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
390,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624233460
Średnica [mm]: 240
534,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
534,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PATROL III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PATROL III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PATROL III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PATROL III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PATROL III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.