9 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
480,80
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
480,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
430,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
430,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
394,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
394,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
473,98
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
473,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 25,6 x 23
Rozwiń więcej danych
678,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
678,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 9.5
Rozwiń więcej danych
370,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
370,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 8.7
Rozwiń więcej danych
592,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
592,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
427,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
427,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
528,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
528,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PATROL III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PATROL III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PATROL III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PATROL III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PATROL III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.